Loading
Бізнес-план перукарні Надрукувати Надіслати електронною поштою

Бізнес-план перукарні

Бізнес-план перукарні, досвід підприємців

Більшість нотаток про перукарському бізнесі в російських ЗМІ наводять на думку, що саме надійне вкладення коштів - це відкриття салону середньої руки, вартістю 30 - 40 тисяч доларів. Але іншої думки дотримується, наприклад, відомий стиліст і перукар Сергій Звєрєв, який вважає, що тільки найменша і невибаглива перукарня ніколи не пропаде. Судячи з того, що розповів "Бізнес-журналу" Костянтин, власник трьох невеликих перукарень в спальних районах Москви, саме так і йдуть справи.

Чому я вибрав цей бізнес? У мене завжди було стійке відчуття, що в будь-які часи, при будь-якому ладі, будь то капіталізм чи соціалізм, потрібні певні професії: будівельник, швець, і, звичайно ж, перукар - тому що стригтися потрібно всім. Чому я не відкрив перукарню в центрі Москви? Якщо залишити осторонь питання про готівкових коштах, то відкрити що-небудь усередині Садового кільця можливо, тільки залучаючи клієнтів в перукарню з доходами вище середніх. Чим більше багатоповерхових будинків, тим вище потреба в перукарнях і салонах. І наявність в сусідньому будинку ще однієї перукарні лякати не повинно. Давайте порахуємо: візьмемо велику перукарню - 15 крісел; допустимо, що перукарі зайняті повністю - працюють по 8 годин, витрачаючи по півгодини на клієнта (хоча, насправді, стовідсоткової відвідуваності не буває ніколи), - за день такий салон зможе обслужити 240 чоловік, за місяць - 4800. А тепер уявіть, скільки людей живе в мікрорайоні і чи часто зустрічається таке швидке обслуговування? Грубо кажучи, перукарні можна відкривати через під'їзд. І не проблема, що, коли у вихідні в одній з них чергу, клієнти підуть в іншу. Можу навести приклад з власного досвіду: в перукарні, розташованої в сусідньому будинку, стрижка коштує 120 рублів, в перукарні за рогом - 250 рублів, в моїй перукарні - ще вище, а люди все одно йдуть. Припустимо, ви знайшли гроші і вирішили відкрити перукарню . Ліцензії не буде потрібно: для того, щоб надавати перукарські послуги, достатньо отримати сертифікат. Відразу виникає питання: де взяти приміщення для перукарні? Варіантів, як показує практика, - маса. Один з них - це приїхати в будівлю, яка ще будується, заплатити частину орендної плати, і приміщення буде зарезервовано. Слід зазначити, що в квартирі перукарню відкрити можна, за винятком випадків, коли квартира переведена в нежитловий фонд і в неї влаштований окремий вихід. Сама сертифікація коштує недорого - від 1000 до 4000 рублів. Найголовніше, щоб сертифікати були у майстрів (для отримання цієї, такої необхідної в подальшому папірці майстру достатньо закінчити тримісячні курси). Починати процедуру сертифікації потрібно з листів в санепідемслужбу округу та пожежним, в ДПН, наступного змісту: "Прошу Вас дозволити мені відкрити перукарню в такому-то місці". Пожежні або дають добро, або ні. У випадку з СЕС з перукарні все трохи складніше: їм необхідно надати договір оренди і медичні книжки майстрів в перукарні (для початку достатньо двох). Послуга платна, коштує близько восьмисот рублів, але можна вкладеться і в п'ятсот, використовуючи відомі прийоми: пляшка шампанського, коробка цукерок, усмішка і останні анекдоти. І все. Як таких, норм, що заважають наміру відкритися, не існує. Є лише деталі: пожежники, наприклад, вимагають ставити відкриваються грати на вікна - поставте рольставні - 7 доларів за квадратний метр, і вам же спокійніше - вночі вікна захищені. Також можуть вимагати повісити табличку світиться в перукарні з написом "Вихід" або придбати вогнегасники. У СЕС теж є свої вимоги: утилізація волосся, прання рушників та наявність санітарних книжок у всіх працівників. Речі, самі по собі, необхідні. Якщо перший щабель пройдена і необхідні листи отримані, можна сміливо йти з ними в управу (а перукарня, відповідно до бізнес-плану, вже може почати роботу), завчасно підготувавши кілька гарних листів, що дають 50%-ную знижку на обслуговування. Запросіть держслужбовців у гості і в ході розмови пред'явіть свій основний аргумент - 30-40 талонів на місяць на пільгове обслуговування жителів району. Це не буде вам у збиток, повірте. Як підсумок - люди в управі будуть пострижені, другий ступінь пройдена. Всі задоволені, всі сміються. Єдине, що може похитнути ваші починання, - орендна плата. Хоча, поспішаю заспокоїти, у Москві це річ досить склалася. Максимальні коливання у вартості складають 40 доларів за квадратний метр на рік. Закладіть це відразу у свій бізнес-план перукарні. Можна зареєструватися в комітеті по малому бізнесу - це буде коштувати 1600 - 1100 рублів за юридичну адресу і 500 рублів за оформлення документів, - тоді ви зможете претендувати на приміщення з пільговою орендною ставкою. Перукарня в будь-якому спальному районі окуповує себе, якщо за 700 доларів в місяць ви знімаєте приміщення в 40 квадратних метрів (а це оптимальний розмір перукарні на 3 - 4 місця). Тоді десять днів ви будете працювати на оренду, а решту часу - на себе і на зарплату адміністратора та бухгалтера.

Підбір обладнання для перукарні

У Москві є 30 - 40 компаній, які можуть надати допомогу в комплектації перукарень. Деякі з них можуть вам запропонувати золоте крісло з вертикальним злетом, але є і нормальні. Вам лише необхідно зрозуміти, якої форми і якого кольору ви хочете устаткування, потім зробити замовлення і почекати тижнів зо два - місяць. Обладнання потрібно замовляти одночасно з відправленням листи до СЕС, тобто коли фірма вже зареєстрована, договір оренди укладений і назад дороги немає. Перш, ніж купувати обладнання, поговоріть з майбутніми колегами по бізнесу, запитаєте ради - вам все пояснять: і яке крісло не зручне, і за що не варто переплачувати, і куди краще звернутися в тій чи іншій ситуації. Відвідайте також і кількох постачальників обладнання, звертаючи увагу, де вам посміхнулися, де пригостили кавою, де запропонували знижку або гарантію на два роки. Якщо визначені фінансова кордон і клас перукарні, яку ви хочете відкрити, то важливі будуть саме перелічені фактори. Інша справа, коли ви відкриваєте вже не першу перукарню, - тоді ви будете знати напевно, що одні "італійські" крісла збирають у Люберцях, інші - в Жуковському, причому останні виграють за співвідношенням "ціна-якість". На обладнання першої перукарні піде 3800-4000 доларів. Список необхідних предметів не такий вже великий. Зазначена сума розрахована на покупця-чоловіка. Якщо ж обладнання вибирає жінка, то найчастіше в хід йдуть вимоги до дизайну, і на перукарське місце можна витратити і 600-800 доларів замість звичайних 80-120 доларів. Загальна ціна відповідно росте.

Як вибрати майстра перукарні

Існує безліч способів пошуку майстрів для перукарні - універсального методу тут немає. Навчальних центрів у Москві сотні, але найкращим вважається той, що в Ізмайлово - колишнє ПТУ, яке тримається за рахунок традицій. Випускники йдуть нарозхват. Можна також намагатися шукати через Інтернет - кому як зручніше. Крім того, після відкриття перукарні до вас стануть заглядати майстра й пропонувати свої послуги. Очевидно, що без людей ви не залишитеся. Звичайний майстер перукарні може обслуговувати до 14 осіб на день, якщо не брати до уваги особливі випадки - вечірні зачіски, зачіски на весілля і т.д. Платять майстрам-перукарям в Москві 20-40% від виручки, майстрам, які роблять манікюр і педикюр - до 50%. Графік роботи ви можете встановити за бажанням. У мене, наприклад, працюють два дні через два. Коли я відкривався вперше, я просто представляв свою маму і бабусю - була ідея відкритися саме для таких людей. З цінами я поступаю так. Стрижка у мене коштує 80 рублів, миття голови - ще 10. Якщо це все, що потрібно, виходить дуже недорого. До речі, якщо приходить бабуся - "божий одуванчик", скільки дасть - стільки й добре. Навіть якщо нічого не дасть, не біда - таких випадків небагато. Але повернемося до розцінок нашого бізнес-плану перукарні. Базові послуги коштують недорого. Різниця між чоловічою і жіночою стрижкою складає всього 40 рублів. Але додаткові побажання вимагають додаткових витрат. У моєму випадку мене влаштовує, що при низьких цінах майстри починають багато заробляти на чайових, може бути, навіть більше, ніж перукарня. Але коли ціна на послуги висока, чайових вже немає. Дохід у перукаря в інших місцях може бути і вище, але у нього завжди буде приховане підозра, що роботодавець його обманює. А в мене і майстри йдуть на роботу із задоволенням, і я отримую свої гроші. Отже, відповідно до бізнес-плану перукарні що виходить. Зняли приміщення в 40 квадратних метрів (на перукаря за нормами треба 7-8 метрів). Звичайна орендна плата при цьому - 500-550 доларів. На обладнання йде 3800 доларів, як я вже говорив. З витратними матеріалами та дрібницею - фарбами, лаками, пензликами, фенами і машинками плюс ремонт приміщення - в цілому вийде 5000-6500 доларів.

Початок роботи перукарні

У перший місяць доходу не буде. Не економте на рекламі. Можна друкувати оголошення та відносити на пошту - це виходить не дорожче 300 рублів за 3000 листівок (вистачить на 3-4 будинки). Багато дають рекламу на місцевому кабельному телебаченні. "Брудними" 3 - 4 крісла приносять дві - дві з половиною тисячі доларів. З них слід відняти орендну плату (500 - 700 доларів), комунальні витрати (100 доларів), зарплату бухгалтера (100 - 150 доларів; роботи для нього небагато, дня на три) та адміністратора (200 доларів). Ще треба передбачити витрати на прибиральницю, але її можна і не наймати, доплачуючи за цю роботу майстрам. Якщо немає телефону, можна купити "Сонет". Це ще витрати. Майбутні доходи підрахувати легко - від 1000 доларів на місяць. Окупаються вкладені кошти через півроку - максимум рік. Я відкриваю вже третю перукарню. Перша зараз у мене займає півтори години часу на місяць. Насправді, більше, звичайно. Нещодавно з'їздив в "Лумумбу". Знайшов дівчину негритянку, яка за 100 доларів плете африканські косички. А скрізь вони 300 доларів стоять. Порядок сертифікації та основні положення встановлені в документі "Правила сертифікації послуг перукарень". Документ затверджено наказом Держстандарту України від 16 листопада 1999 року № 58, зареєстрований Мін'юстом Росії 23 грудня 1999 року (реєстр. № 2025) і зареєстрований у Державному реєстрі Держстандарту Росії 19 січня 2000 року (реєстр. № РОСС RU.0001.01УЦОО). Сертифікації підлягають послуги з догляду за волоссям (із застосуванням хімічних препаратів і без них), косметичні послуги, у тому числі послуги з декоративної косметики, послуги з догляду за шкірою обличчя та тіла, масаж, манікюр, педикюр, за винятком послуг, пов'язаних з порушенням цілісності шкірних покривів, що вимагають лікарського контролю, постіжерние роботи. Нормативними документами при сертифікації є ГОСТ Р 51142 - 98 "Послуги перукарень. Загальні технічні умови", "Правила побутового обслуговування населення в Російській Федерації", а також санітарні норми і правила та будівельні норми і правила, посилання на які наведені в цих документах. Сертифікація складається з 3 - х основних моментів: оцінки кваліфікації виконавців, оцінки обладнання робочого місця та оцінки інструменту, косметичних препаратів, допоміжних матеріалів. Для отримання сертифікату виконавець послуг може звернутися в будь-який орган з сертифікації, акредитований по сертифікації даного виду послуг. Орган з сертифікації розглядає заявку і вибирає схему сертифікації, яка включає оцінку надання послуги, перевірку її результату, визначає процедуру сертифікаційної перевірки, включаючи інспекційний контроль. Функції Центрального органу Системи сертифікації (ЦГЗ) виконує Московський державний університет сервісу (МГУС). При ЦГЗ створений науково-методичний центр Системи - його функції виконує Федеральне державне унітарне підприємство Центральний науково-дослідний інститут побутового обслуговування (ФДУП ЦНИИБ) за підтримки Спілки перукарів і косметологів Росії. Консультації по порядку і процедур сертифікації послуг перукарень можна отримати за контактними телефонами ЦГЗ: (095) 241-3428, (095) 241-34-19, (095) 241-34-02. Для перукарні необхідно наступне обладнання:

Перукарня починає приносити дохід зазвичай з другого місяця.
  • робочі чи перукарні туалети (це все, що стоїть перед клієнтом під час стрижки);

  • крісла (основна характеристика, за якою судять про крісла, - це тип підйомника; розрізняються: стаціонарний, пневматичний, гідравлічний, під сушуар та інші типи підйомника);

  • мийки (кераміка і пластик);

  • Сушуари ("сушарки" для волосся), клімазони (прилади, що поліпшують і прискорюють процеси хімічної завивки і фарбування волосся), фени, професійні машинки для стрижки волосся, а також всілякі щипці, плойки, інструменти;

  • інструменти: гребінці, ножиці, щітки, затискачі, бігуді, машинки, спецодяг, бритви, рушники, різні дрібниці, які полегшують життя перукаря;

  • витратні матеріали (вибір тут дуже великий, тому надайте його майстру).

 

Бізнес план

Лицензии, компании с лицензией
Licinfo.com.ua

Про центр

ЛІЦЕНЗІЙНИЙ ЦЕНТР - це більше 10000 отриманих ліцензій, це більше 7 років досвіду роботи на ринку, це тісна співпраця з сектором бізнесу, це надійне партнерство у сфері ліцензування - старту для Вашого бізнесу

Вибираючи нас

Ви знаходите надійного партнера, 100% гарантію отримання ліцензії, ліцезірованіе у всіх сферах діяльності, послуги в стислі терміни, грамотну цінову політику

Яндекс.Метрика